.




















13 januari 2011.
Met nog enkele nagekomen, via TNT, nieuwjaarswensen op de deurmat en de digitale postbus, zit de eerste week van 2011 er al weer op.
Januari is de maand van ´griep hebben´…raar woord eigenlijk, griep.
Als mens weet je dat wanneer de griep aanstaande is je kans maakt op een fikse verkoudheid of zoals dit jaar op tegensputterende darmen en of maag. Nou dat heb ik mogen ervaren in afgelopen week.
Lastig was en is wanneer mij dit overkomt er direct een dilemma ontstaat …immers ik kan niet even naar het toilet wanneer je voelt dat je darmen wat verkrampt raken .....Geen leuke ervaring, maar laten we duimen dat het bij één keer blijft. In zo´.n situatie mag ik dan toch maar weer hartstikke blij zijn met het zorg toppertje dat het huis en mn bed na een grondige douchebeurt weer spik en span achterlaat.
De misselijkheid houdt die dag aan en neemt toe in de avonduren. Geen hoestkracht hebben maar wel de neiging tot…zijn angstige momenten. Met twee nachten ´een slaapie´ in huis heb ik toch wel kunnen slapen .Fysiek natuurlijk een flinke jas uitgedaan, maar ik ben er nu weer.

De voorbereidingen voor het ´Gooise´ ALS evenement in juni aanstaande zijn in volle gang.
Ook de landelijke campagne is in voorbereiding. Ook enkele media, landelijk ochtendkrant en tv zender(s) hebben toegezegd te zullen meewerken met publicaties om de naamsbekend van ALS te vergroten .

Gegeven de fysieke ontwikkelingen heb ik geen concrete plannen gemaakt.
Mijn eerste baken staat op eind maart.
Ik ga er vanuit dat voor eind maart de zon heeft mogen schijnen en we met elkaar van een heerlijk vroeg voorjaar hebben genoten.
De dagen tot eind maart worden net als vorig jaar CARPE DIEM dagen.


tot volgende update.