.




















11 mei 2010.

In mei, of eerder, leggen ´alle´vogeltjes een ei, KLOPT.!..in mijn tuin-vogel- huisje lagen minimaal 9 pimpelmees-eitjes.
Na ongeveer 2 tot 3 weken het nest ´warm te hebben gehouden´ zijn pa en ma pimpelmees al een dag of 10 heel druk met het in- en uitvliegen….voor het voeren van de jonkies.

Vorige week is de nieuwe rolstoel geleverd. Ik hoef nu niet meer de transfer te maken naar de scootmobiel om naar buiten te kunnen gaan. Spaart energie en geeft en veilig(er) gevoel.

De aerolet toiletlift , is op- en aangemeten. Na installatie zal ook dat veel energie sparen met het naar toilet gaan.

De voorbereidingen voor de ALS Informatieavond op dinsdag 1 juni aanstaande  verlopen voorspoedig. De posters en flyers zijn geleverd. De distributie van poster kan beginnen . Tot 2 juni wordt Huizen e.o voorzien van poster met oproep de bijeenkomst bij te wonen.
De eerste poster is vandaag ´gehangen´ op het prikbord in de hal van revalidatiecentrum de Trappenberg in Huizen.

Sta-op stoel.
Voor de trouwe lezers van mn sites is de ruim een jaar durende ´soop´ rondom levering van de sta-opstoel(en) bekend. Je gelooft het ,of je gelooft de volgende episode niet ?!
Vandaag, 11 mei 2010, heb ik het verzoek gedaan, per e-mail, de stoel op te halen, Mn ziekteproces gaat zo snel dat het gemak en comfort van de sta-opstoel steeds meer een last zijn dan een meerwaarde. Word ik vanmiddag gebeld door de leverancier. Met check van mijn gegevens reageert de mevrouw met, ik citeer: ´´ sorry mevrouw er is in november 2009 een sta-opstoel bij u opgehaald, ik heb geen registratie van een sta-opstoel op uw conto.´´. Oké mevrouw, mevrouw dank u wel, ik wens u een prettige dag. En ik hang op. Als ik had gereageerd was ik vreselijk boos geworden, denk ik. Ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik heb besloten niet verder op dit telefoontje te reageren. De stoel gaat op een verhuishondje (plank op zwenkwielen) naar de schuur, waarmee ik ruimte creëer voor de combirolstoel welke ik in een ideale en comfortabele relaxstand kan zetten en de sta-opstoel zonder comfort volledig overbodig maakt.

verder geen ´spannend´ nieuws te melden.