.




















the day after.........Word ik gebeld door een collega van de mevrouw die gister belde.
mevrouw ik wil graag een afspraak met u maken om de sta-opstoel op te komen halen .
welke sta-op stoel ?
ik heb de opdracht u te bellen om een afspraak te maken
oh, maar ik heb helemaal geen sta-op stoel van de fa HB
het is nav uw mailtje aan RVDH
bijzonder, ik ben gister gebeld en toen bleek dat er op mijn conto geen stoel geregistreerd staat
tja…dat is een foutje geweest
hoezo foutje…..
wanneer kunnen we stoel ophalen mevrouw.
misschien dat u excuus kan en wil maken voor deze vreemde gang van zaken. U weet dus dat er er gister is gebeld en daar refereert u niet aan. Dat vind ik zeer vernederend en respectloos naar een cliënt. U kent het dossier en weet wat er in voorgaande 19 maanden fout is gegaan. Laten we het gesprek beëindigen, dan belt u opnieuw, kijken of we eruit komen.
Na enkele minuten…..
Met de fa HB , sorry dat ik wij u nogmaals bellen maar gister is er wat fout gegaan. Ik wil graag een afspraak maken om de sta opstoel bij u op te halen .
Oke…vrijdag a.s. tussen 12.00 en 13.00 uur. Prettige dag verder.