.




















de week van 25 tot 31 januari.
Een week die anders is verlopen dan dat ik had kunnen denken .
Een week met fysieke ongemakken welke mn dag- en nacht ritme en vooral nachtrust aardig hebben verstoord. Alle ongemakken zijn zo goed als ´´over´´ en ik ben weer druk met Trap ALS de wereld uit en de dagelijkse ´´knokpartijtjes´´ met dienstverleners. Dat gaat, ik vind het bijzonder en soms knap lastig, gewoon door. Je moet alert zijn èn blijven en de puntjes op de i zetten bij negatieve besluiten van bijvoorbeeld pensioenverzekeraars. Zie voor de details de tekst op de andere site http://cedee.blogspot.com/

Vorige week was wel een heeeeeeel bijzondere week v.w.b de vogels die mijn tuin(tje) hebben bezocht. Op een dag had ik ongeveer 15 koperwieken en 2 stelletjes kramsvogels in de boom, een cotoneaster. Ze kwamen duidelijk voor de rode bessen, de boom is nu ook zo goed als ontdaan van de bessen.
Vrijdag heb ik afscheid genomen van mn hh-hulp van de thuiszorg, ze gaat weer aan de studie. Nu maar afwachten wie nummer 4 in de rij van hh-hulp gaat worden.

De WMO heeft ook, opnieuw, alert gereageerd op het verzoek tot vervangen van huidige binnen elro door een binnen /buiten elektrische rolstoel. Binnenkort zal de keus gemaakt gaan worden in type stoel en de noodzakelijke functionaliteiten.

en.... het blijft winter .....