.




















17 - 24 januari 2010.
een weekje ´´ff niet´´
De afgelopen dagen toch weer druk geweest met het ´´regelen´´ van
meerdere noodzakelijke ´´dingen´´. Zie de laatste update op de website.

Allerlei ´´dingen ´´gedaan en me voorbereid, voor zover dat zou kunnen, op een meeting met de heren van de LIONS Huizen. De avond was een gezellige en constructieve avond in een van de plaatselijke restaurants met een heerlijk diner aangeboden door de Lions.
Acht vrijwilligersorganisaties hebben de LIONS kunnen en mogen overtuigen van de noodzaak tot steun voor uiteenlopende doelen . Ik was er die avond als vrijwilliger van het ALSteam ´t Gooi. In de eerst volgend vergadering van de Lions worden onze verzoeken tot steun besproken.
De rest van de week heb ik me ´´weer´´ druk moeten maken voor lopende zaken , als de staop stoel en vragen en besluiten van pensioenfondsen.

Naast deze energievretende zaken heb ik ook genoten van de dagen dat het of vriezen of dooien was. Heeeeeeeeeeerlijk……….. sinds lange tijd weer een echte winter.

Als verrassing en brunch met oude bekenden. Gezellig bij kunnen beppen .

Deze week de aanvraag tot levering van een binnen / buiten elektrische rolstoel aangereikt bij het Zorgloket. Nu de transfer naar de scootmobiel steeds meer energie vraagt toch besloten de huidige binnen elro te vervangen door een binnen/buiten elektrische rolstoel.
Door de voorkomende´´shit´´ geen tijd gehad mn manuscript verder te actualiseren en ´´vertalen ´´ naar en manuscript. Komt volgende week wel weer.








Met het revalidatiecentrum een afspraak kunnen maken om met elkaar de ondersteuning van de Trappenberg te bespreken in de organisatie van het Wereld ALS evenement TRAP ALS de wereld uit 2010. Het doel / de wens is het terrein van RC de Trappenberg in te richten als start en finish plaats op zaterdag 19 juni 2010.

Binnenkort ga ik met oud collega´s naar een toneelvoorstelling …GEZELLIG !