.




















juli 2010.
klik hier voor een update van de site


ik wens lezers en bezoekers van deze site

een zonnige en gezellige
 zomer(vakantie) 2010.

no worries !


Service verlenen is een mentaliteit, geen afdeling!


the day after....dat Holland de finale van het WKvoetbal heeft gehaald, heb ik tussen 13.00 en 14.00 uur een afspraak met een servicemonteur om de elektronica in de bril van de toiletlift goed in te stellen.
Het is 14.20 uur ...ik bellen waar monteur blijft. Telefoontje van hoofdkantoor: ´hij is met 5 minuten bij u´.
Geen sorry, ofzo. Ik leg de monteur uit dat ik het jammer vind dat hij niet even heeft gebeld. `mevrouw ik vind het niet erg wat later te zijn´ Sorry meneer, maar u bent ik niet !. Ik vind het wel bezwaarlijk en leg hem uit dat ik meer dan uur lang niet naar het toilet heb willen gaan om hem te kunnen ontvangen en zijn werkzaam te laten uitvoeren.

´OH......` ik ben servicemonteur en werkzaamheden lopen wel eens uit.
Oke, maar bel dan even.
De doelgroep klanten van u kan niet altijd maar wachten.
Service verlenen is ook tijdig communiceren.
Het klusje heeft nog geen 10 minuten geduurd.