.




















01 juli 2010.

Assertief moeten zijn is niet leuk !
Bijzonder, merkwaardig en met verwondering onderga ik (nog steeds) het nakomen van gemaakte afspraken met een dienstverlener.

De feiten:

 Afspraak van tijdstip, gemaakt via de mail, voor ophalen scootmobiel is: na 14.30 uur

 Chauffeur komt om 12.40 uur.

 Afspraak voor wat betreft tijdstip, afwijkend van de procedure(daar issie weer) staat niet op zijn werklijst

 Ik heb bezoek…, toch maar wel even de chauffeur helpen.

 Ik tegen de chauffeur: ´de rollator laten we staan, die mag je niet meenemen ´.

 oh , wacht even…ik heb een bonnetje meegekregen, vergeet ik helemaal…

 Nee meneer de chauffeur,zo werkt het niet; je mag de planner naar zijn en mijn mails verwijzen.

 Ik begrijp het…fijne middag verder…jij ook, werkse.