.




















31 juli 2010.

Morgen is het alweer augustus...de tijd gaat snel, ook in 2010.
De Staatsloterij van juli heeft mij geen kapitalen opgeleverd, jammer, in augustus een nieuwe kans.
Het slechte weer in juli heeft op meerdere plaatsen tot wateroverlast en stormschade gelei(ij)d.
In Huizen hebben we het onstuimige weer eigenlijk  met minimale gevolgen doorstaan.

Ik heb niet echt veel nieuws te vertellen.
Er zijn geen spannende ontwikkelingen te melden in het verloop van mijn ALSproces.
Het proces staat zeker niet stil, de kracht in handen en armen wordt voelbaar minder.
Het communiseren met dienstverleners is en blijft ´moeizaam´.
Mijn ervaringen met de fa welke het OVpas regiovervoer ´regelt´ is erbarmelijk en in bepaalde situaties bizar tot vernederend voor ouderen en personen met een fysieke beperking.

Krijgt binnenkort ´aandacht´ in het regionaal dagblad .....?!??

Vandaag ga ik ´mijn levensverhaal´ dat  ik op verzoek van de Stichting ALS Nederland heb gemaakt ook op de alsalsals website plaatsen. Voor meer levensverhalen van personen met ALS, zie de site van de Stichting ALS.

Wanneer het gaat lukken, wil ik er nog wel even een weekje tot 10 dagen ´uit ´.....het vinden van een appartement / vakantiewoning met de faciliteiten en aanpassingen welke nu voor mij een voorwaarde zijn, is echter minimaal beschikbaar...of ....je betaaalt een astronomisch huurbedrag !? De vraag naar mindervalide hotel- en appartement voorzieningen is nog niet in een ´gezonde balans´. De vraag overtreft het aanbod.

Tot volgende keer.