.




















30 mei 2010.

FF ´geen tijd ´gehad voor een update maar nu dan toch maar even.
In voorgaande weken druk druk druk geweest met de voorbreidingen van de ALS informatieavond van dinsdag 1 juni. En niet zonder suc6. Met een  mail - uitnodiging heb ik specifieke doelgroepen uitgenodigd.
In de regionale ziekenhuizen en enkele zorginstellingen zijn de posters en flyers als uitnodiging aangereikt.
Tot vandaag heb ik een kleine 50 mailtjes retour ontvangen van personen die voornemens zijn te komen.
Ik heb geen idee wat ik kan en mag verwachten als reactie op de flyers welke in voorgaande weken ´her en der´, o.a. in apotheken, huisartsencentra, bibliotheken, supermarkt en winkeliers, door oprecht belangstellenden zijn ´meegenomen´. Ik heb er vertrouwen in dat het een geslaagde infoavond gaat worden.

Enkele weetjes uit de afgelopen weken:
  • De sta-op stoel is opgehaald, EINDE van deze story.
  • donderdag 3 juni wordt de toiletlift geleverd en gemonteerd
  • geen van de 7 pimpelmees ´jonkies´ is  uitgevlogen ....jammer...volgend jaar meer suc6 !
  • mn combirolstoel bevalt PRIMA.....ik heb er al een x aantal kilometers mee door het dorp gereden.
  • de ´minder vriendelijke rolstoel fietspaden en wegen´naar het dorp weet ik inmiddels te mijden..oh, oh
  • het ALSproces gaat zn gangetje........krachtverlies in rechterbeen, handen en armen is lastig in de dagelijkse handelingen.
  • een antwoord op waarom ik van het PGGM geen vervroegd ouderdomspensioen mag ontvangen laat op zich wachten......wordt vervolgd.
na de info-avond meer nieuws.....tot dan !